woensdag 6 maart 2013

Jij bent bijzonder


Weer een voorbeeldkaart voor de gebreide embellishment: de halve gebreide sok.

Pff wat vind ik "embellishment" toch een rotwoord om te onthouden en uit te spreken ;-) 
Ik heb het eens opgezocht wat het nu eigenlijk betekend:
embellish = verfraaien / mooi maken / verluchten / optuigen / versieren / decoreren / aankleden.
Nou, dat zijn nog eens een hoop betekenissen van 1 woord zeg !
Ik noem het maar gewoon een gebreid scrapartikel hihi.
Misschien weet één van jullie er een mooi Nederlands woord voor ?
Zo ja, dan hoor ik het graag !

Groetjes,

Jacqueline

3 opmerkingen:

  1. mooi kaartje, leuk met het breiwerkje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die kaart met de sok is ook weer super.
    Tot zaterdag.

    Liefs Ma xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind het een erg snoezig kaartje!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie op mijn kaarten/presentjes.
Ik lees ze graag en ben altijd benieuwd wat een ander ervan vindt.

Groetjes, Jacqueline