zondag 17 maart 2013

Mannenkaart "Tijd"


Een tijd terug zag ik bij Janet een geweldige mannenkaart.
Al heel lang wil ik ook zo'n soort kaart maken.
Ik heb van een oude wekker onderdelen bewaard en die kon ik nu eindelijk eens gaan gebruiken.
Ik vond in mijn voorraad nog dit scrappapier met als onderwerp "Tijd". 
Verschillende afbeeldingen, zoals de zandloper, zakhorloge en klok,
heb ik apart op karton geplakt en uitgeknipt.
Het zakhorloge heeft een stukje ketting gekregen en de klok heeft een extra rode wijzer gekregen.
Rechtsonder heb ik nog een soort knoop in de kaart geslagen met mijn eyelet tool.
Hier doorheen een zwart lintje geplakt. 
Ik vind de kaart best geslaagd, ben benieuwd naar jullie reactie's.

Groetjes,

Jacqueline


3 opmerkingen:

  1. Ik vind je kaart ook heel geslaagd, ik dacht eerst dat het een stempelkaart was.

    Groetjes Karla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze kaart is ook weer apart,super is hij.

    Liefs Ma.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze kaart is onderweg naar Jaap, die morgen jarig is.

    Liefs, Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie op mijn kaarten/presentjes.
Ik lees ze graag en ben altijd benieuwd wat een ander ervan vindt.

Groetjes, Jacqueline