zaterdag 16 maart 2013

Sterkte kaart


Op de Creatief / Hobbybeurs in Herkingen kwam een van mijn vaste klanten
(en goede vriendin) langs en vond een condeolance kaart erg mooi,
alleen wilde zij een andere tekst.
Het moest namelijk een sterkte kaart worden voor iemand,
die een jaar geleden iemand had verloren. Maar natuurlijk kan dat geregeld worden.

Dit is de condeolance kaart die zij mooi vond


De allereerste foto is de kaart geworden voor mijn vriendin.
In de binnenkant van haar kaart heb ik ook een tekst gemaakt.



Tot mijn volgend Blogberichtje.

Jacqueline

1 opmerking:

  1. Prachtige kaarten Jacgueline, mooie stempels heb je gebruikt.

    Groetjes Karla

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie op mijn creaties / presentjes. Ik lees ze graag en ben altijd benieuwd wat een ander ervan vindt.

Groetjes, Jacqueline