zondag 14 april 2013

Babykaarten

Hallo iedereen,

Heb ik ineens 70 volgers !!!!
Wauw wat gezellig wordt het hier .
Alinda hartelijk welkom op mijn blog.

***
Het lijkt wel lente buiten en in mijn voorraad babykaarten,
mijn voorraad is namelijk bijna op.
In korte tijd zijn er een aantal lieve babietjes geboren,
dus hoog tijd om mijn voorraad bij te werken.


Een rompertje met natuurlijk een baby van Eline.
Het rompertje is een eigen ontwerp en staat nu ook op mijn 2de pagina voor jullie.
Ik hoop dit patroontje z.s.m. voor jullie op mijn 2de pagina te zetten. 
Als ik het klaar heb, laat ik het jullie weten.


En een meisjesjurkje met schort met weer een baby van Eline.
Dit is een eigen ontwerp en is te vinden op mijn 2de pagina.

Ik vind het erg leuk om te zien hoe jullie mijn patronen gebruiken,
dus laat het me weten en ik kom jouw blog bezoeken of stuur me een mailtje met een foto van jouw kaart.

Groetjes,

Jacqueline


6 opmerkingen:

  1. Schitterende babykaarten. Heel leuk het jurkje. Die was ik nog niet eerder tegen gekomen.
    Gr. Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super mooie creaties weer!

    Groetjes Lisanne
    http://cardsbylies.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele leuke kaartjes, Jacqueline.

    Groetjes,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel erg mooi weer Jacqueline.

    Liefs,
    Diana.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je heb het weer mooi gedaan.

    Liefs Ma

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie op mijn kaarten/presentjes.
Ik lees ze graag en ben altijd benieuwd wat een ander ervan vindt.

Groetjes, Jacqueline