dinsdag 2 april 2013

Mini kraammandje Kiekeboe



Wat ik ook erg leuk vind om te maken, is het maken van een totaal pakketje.
Kleine presentjes in bijv. een mandje, zoals dit mini kraammandje Kiekeboe.

De binnenkant van het rieten mandje heb ik bekleed met mooie witte stof.
Net als de handgreepjes.
De voorkant versierd met zelfgehaakte bloemetjes en een labeltje met daarop
"Kiekeboe"


Een deurhanger gemaakt met daarop de tekst Ssst, ik slaap !
met een lief babietje die ik van het internet heb gehaald.
Het rompertje met voetjes van de baby heb ik uitgesneden en daarachter een mooi motiefje geplakt.


Als laatste een schoentje aan elkaar genaaid met rood katoen met daarin witte sokjes.


Groetjes,

Jacqueline



3 opmerkingen:

  1. Hoi Jaqueline,
    Wat heb je dit ontzettend mooi gemaakt.
    Cragroet, Mariska

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Jacqueline

    Wat een leuk idee om een totaal pakketje te maken, het ziet er schitterend uit.
    Ik vind het zo leuk om te zien wat jij allemaal met glas doet.
    Hier is de griep ook aanwezig helaas, kan ook bijna niet anders met dit weer.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie op mijn kaarten/presentjes.
Ik lees ze graag en ben altijd benieuwd wat een ander ervan vindt.

Groetjes, Jacqueline