zondag 7 april 2013

Oude Tonge in de sneeuw onder glas


Toch wel met trots wil ik jullie dit laten zien.
Oude Tonge in de sneeuw onder een grot glazen kom !

Foto 3D gemaakt en rechtop gezet.
(De foto is natuurlijk ook weer gemaakt door ondergetekende)



Het tafereeltje heb ik verder opgesierd met een bord van Oude Tonge met daarop sneeuw (liquid applique en mijn heat tool) en met 2 stansjes van Gerrie 
(het hekje en de lantaarn, nogmaals bedankt Gerrie !).
De lantaarn heeft achter de kleine venstertjes een klein stukje doorschijnend geel bonbonpapier.
Hierdoor lijkt het net alsof de lantaarn aan staat. 
Het bord van Oude Tonge heb ik van internet gehaald en de paal is een stukje satéprikker.
Hier en daar wat sneeuw gespoten en misschien moeilijk te zien,
maar de grond is ook bedekt met gebaksgaas.
Dit heb ik ooit eens gehad van een vriendin en het is gaas met allemaal witte stipjes/dotjes met wat glitters. Hierdoor lijkt het net sneeuw.


Het staat nu te drogen in de vensterbank.
Gezien ik in juni op de Culterele dag in Oude Tonge sta,
 vind ik dit wel een heel leuk Oude Tongs Presentje geworden om te laten zien
(en hopelijk ook te verkopen) op die dag.

Iedereen nog een fijne zondag !

Groetjes, 

Jacqueline


3 opmerkingen:

  1. Wat heb je weer wat leuks gemaakt Jacqueline, je moet er maar opkomen, heel leuk.

    Groetjes Karla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die is super mooi geworden.
    Zo met de lantaren en het hekje.

    Liefs Ma.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat he je het weer orgineel gemaakt prachtig
    Groetjes Gerrie

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie op mijn kaarten/presentjes.
Ik lees ze graag en ben altijd benieuwd wat een ander ervan vindt.

Groetjes, Jacqueline