maandag 1 april 2013

Oude Tonge onder glas


Mijn zoon is inmiddels weer opgeknapt van de griep.
Iedereen bedankt voor al die lieve beterschapswensen ! 

***

Ik ben nu bezig met een nieuw projectje.
In juni sta ik met mijn moeder Sieda op de Culturele Dag van Oude Tonge (mijn geboortedorp).
Daar wil ik vooral mijn fotokaarten laten zien en echte Oude Tongse presentjes.
Natuurlijk nemen we ook mijn moeders scrapartikelen (truitjes, broekjes, enz.) mee voor de verkoop.

Ik heb al eerder iets onder glas gemaakt, zie HIER,
maar dit is mijn eerste probeersel voor de Oude Tongse presentjes.
Een stukje Oude Tonge (mijn eigen foto) onder glas gezet.


close up

Je ziet hier de Hervormde Kerk van Oude Tonge met rechts nog een stukje van café de Geit.
Je kijkt zo de Voorstraat in. 


Op deze foto zie je goed dat het 3D is.
Ik heb in totaal 4 foto's gebruikt.


Het glas staat nu nog te drogen.
Het duurt namelijk minimaal 24 uur voordat glaslijm droog is.

Ben erg benieuwd naar jullie reactie.
Zelf vind ik het voor de eerste keer best geslaagd.

Groetjes,

Jacqueline




1 opmerking:

  1. Ik vindt hem goed gelukt hoor.
    Goed gedaan super leuk.
    Liefs Ma

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie op mijn kaarten/presentjes.
Ik lees ze graag en ben altijd benieuwd wat een ander ervan vindt.

Groetjes, Jacqueline