dinsdag 16 april 2013

Themaweek vlag

Hallo iedereen,

En weer mag ik een nieuwe volger verwelkomen.
Mariska wat leuk dat je erbij bent.

***

Morgen (woensdag) is het dan weer zo ver.
Dan is het Themaweek op de obs J.C. van Gent, waar mijn kinderen op zitten.


Net als vorig jaar heb ik de Themaweek vlag gemaakt.
Dit jaar is het thema : beroepen

Vorig jaar hadden we het thema Natuur :


Ik heb eerst een schets gemaakt om te laten zien aan de AC of ze het mooi c.q. goed vinden.


Altijd goed om dit van te voren te vragen.
De bakker ging namelijk niet door en werd vervangen door de sportleraar.
De andere beroepen zijn kapper, dierenarts, balletdanseres en kunstenaar.

Het thema en de themaweek is natuurlijk al heel lang van te voren gepland.
Maar toen kwam de Koningin op de tv met de mededeling dat ze er mee stopt !!!

Gelukkig was ik nog niet begonnen met schilderen op het doek en kon ik de schets nog aanpassen.
Want Koning zijn, is natuurlijk ook een beroep.
Hier en daar wat veranderd, zodat de kroon met scepter
er nog bij kon in de puzzel (= logo van de SOPOGO)


De AC heeft besloten vanwege de kroning de themaweek een oranje tintje te geven.
Dus op de Open Avond (sluiting van de themaweek) mag iedereen in het oranje op school komen.

Helemaal zin in morgen hebben !

Groetjes,

Jacqueline


4 opmerkingen:

  1. Prachtig gemaakt Jacqueline, veel plezier morgen.

    Groetjes Karla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterende gemaakt. Heel leuk met al die beroepen in puzzelstukjes. En tuurlijk koning zijn is ook een beroep.
    Gr. Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Jacqueline,

    Wat is dat weer mooi gedaan door jou en fijn dat alles goed gekeurd is en je uitwerking is schitterend. Hoop dat het gisteren gezellig is geweest.

    Gr...Bep ☺ ☺ ☺

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het was inderdaad erg gezellig Bep ! Ze vonden de vlag geweldig :-)

      Verwijderen

Bedankt voor je reactie op mijn kaarten/presentjes.
Ik lees ze graag en ben altijd benieuwd wat een ander ervan vindt.

Groetjes, Jacqueline