zaterdag 20 april 2013

Vaas met bloemen


In Creatief met Kaarten nr. 38 staat dit patroon van een vaas met bloemen.
Alleen al voor dit patroon heb ik het blad gekocht, zo leuk vind ik hem.


Dit is de vaas van de zijkant bekeken.
Ik ben nog niet echt tevreden, hij leunt iets te veel achterover.
Waarschijnlijk komt dat door het gewicht van mijn roosjes.
De volgende keer maar eens met andere bloemen proberen.

In hetzelfde blad staat ook een variant van deze kaart maar dan met een schemerlamp.
Die ga ik zeker ook nog maken.

Ik wens iedereen een heel fijn en zonnig weekend toe.

Groetjes,

Jacqueline



7 opmerkingen:

  1. Hij is toch wel leuk geworden hoor.
    Tot van avond.

    Liefs Ma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O prachtig Jaqueline,
    Ik vind dat hij wel leuk is gelukt.

    Fijn weekend Groeten Mariska

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een leuk kaartje erg mooi groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk Jacqueline, weer eens een totaal andere easelkaart!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige creatie. Een easelkaart in de vorm van een vaas met bloemen. heel gaaf.
    Gr. Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Al doende leert men toch? Misschien kun je er wat steviger karton achter plakken als ondersteuning want het ziet er verder erg leuk uit. lieve groetjes en fijne zondag vast,Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt voor de tip Miranda ! Ga ik zeker doen.

      Groetjes, Jacqueline

      Verwijderen

Bedankt voor je reactie op mijn kaarten/presentjes.
Ik lees ze graag en ben altijd benieuwd wat een ander ervan vindt.

Groetjes, Jacqueline