dinsdag 9 april 2013

Zelfde foto(kaart) in verschillende seizoenen


Een doorkijkje naar het torentje van het oude Gemeentehuis en de Katholieke kerktoren van Oude Tonge.
De ene foto gemaakt in het najaar en de andere gemaakt in de winter.


Mijn moeder is dol op borduren en heeft beide borduurranden gemaakt.
Daarna ga ik op zoek naar de juiste foto en bijpassend scrappapier om er een kaart mee te maken.

Met de bovenste kaart wil ik meedoen aan de challenge #10, "maak een fotokaart" van Just a Note. 


Deze fotokaarten zijn weer bedoeld om te laten zien op de Culturele dag op 22 juni in Oude Tonge.

Groetjes,

Jacqueline

7 opmerkingen:

  1. He, wat leuk dat je ook meedoet met de challenge op het blog van Just a Note.
    Ja, dat is echt jou thema he een fotokaart.
    Je hebt hem geweldig mooi gemaakt. Ook mijn complimenten aan je moeder hoor.

    Liefs, Diana.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo maak je samen met je moeder wel weer iets heel moois!!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Jacqueline,

    Ik heb je berichtje gelezen en heel leuk dat je volger bent geworden. Ik ben gelijk ook even bij jouw komen kijken en heb even lekker op je blog rond gesnuffeld. Jij maakt prachtige kaarten en creaties. Ik ben daarom ook volger bij jouw geworden.
    Gr. Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ze zijn super mooi je kaarten.

    Liefs Ma xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ze zijn echt prachtig je fotokaarten. Jij bent zeker wel blij met deze challenge Jacqueline!
    Leuk dat ik je in Middelharnis ontmoet heb. Lieve groetjes hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. hihihi ja Hennie,
      Deze challenge vind ik erg leuk. Ik vond het ook erg leuk om jou te ontmoeten :-)

      Groetjes, Jacqueline

      Verwijderen

Bedankt voor je reactie op mijn kaarten/presentjes.
Ik lees ze graag en ben altijd benieuwd wat een ander ervan vindt.

Groetjes, Jacqueline