donderdag 16 mei 2013

Olielamp fles


Deze keer een olielamp fles opgepimpt met een hele oude foto van de Kerkring van Oude Tonge.


Het is best een bijzondere foto, want hier zit er nog een gracht om de kerk.



Ik heb een oude ketting, die uit verschillende delen bestond 
uit elkaar gehaald en er 2 kettinkjes van gemaakt.
Om de hals van de fles wat touw gedaan en daar deze twee kettinkjes aan vastgemaakt.
Aan de voorkant heb ik ze aan elkaar gehaakt met in het midden een dunner kettinkje met mooie kralen.

Om de foto te beschermen tegen vocht, heb ik het achter mica geplakt.

Groetjes,

Jacqueline




2 opmerkingen:

  1. De fles is erg mooi geworden,de ketting komt nu goed van pas.
    Super mooi.

    Liefs MA

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je dit weer leuk gemaakt.
    de ketting maakt net dat extratje.
    crea groet, Mariska

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie op mijn kaarten/presentjes.
Ik lees ze graag en ben altijd benieuwd wat een ander ervan vindt.

Groetjes, Jacqueline