zondag 5 mei 2013

Opgepimpt rieten hoedje


Weer een hoedje opgepimpt.
Het vorige hoedje had ik gevuld met badzout. Dit hoedje is gevuld met badconfetti.


Verschillende bloemen op elkaar gelegd en vastgezet met een gouden splitpen.


Het meisje Lilly met hoed vond ik het ideale plaatje om te gebruiken voor dit hoedje.
Ik heb Lilly eerst op stevig karton geplakt en daarna 3D opgebouwd.
Lilly heb ik met extra sticky tape geplakt op de hoed.
Dit is echt zo'n ideale tape, je kan hiermee echt de moeilijkste dingen opplakken.

Tot mijn volgende blog.

Groetjes, 

Jacqueline



3 opmerkingen:

  1. Ik blijf het een leuk idee vinden.
    Zo'n gepimpt hoede met badartikelen erin. Deze is ook weer erg gaaf. Schitterend hoor.
    Gr. Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hoedje is weer super mooi.

    liefs Ma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Jacqueline,

    Wat zijn je hoedjes toch leuk meid super.

    Gr...Bep ☺ ☺ ☺

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie op mijn kaarten/presentjes.
Ik lees ze graag en ben altijd benieuwd wat een ander ervan vindt.

Groetjes, Jacqueline