vrijdag 3 mei 2013

Theesetje



 

Deze theepot kaart en kop en schotel heb ik al meerdere keren gemaakt.
Deze keer met hartjes papier en zelfgehaakte bloemetjes met een hartjes brad in het midden.

Het patroon van de theepotkaart staat op mijn 2de pagina. 
Op de afbeelding gaan staan en met de rechtermuisknop op opslaan als klikken.
Je kunt hem dan bij je eigen downloads vinden.
De theepot kaart is afgedrukt op een A4-tje, print hem uit en knip het voorbeeld uit.
Nu heb je een malletje. Let op dat de vouwlijn bij het oor zit.



 De bloem is zelfgehaakt en de tekst op de label is gemaakt op de computer.


Binnenin de kaart is een theezakje in plastic geplakt.


De kop en schotel is een ontwerp van Ellis Hendriks,
die je regelmatig te zien is in het Hobbyjournaal onder haar profiel *Ellis*. 




Groetjes,

Jacqueline




4 opmerkingen:

  1. Dat is een beeldig setje Jacqueline, leuk papier en mooie bloemen, lekkere thee er in: een prachtcadeautje voor een theeleut!!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ziet het er weer leuk uit super mooi.

    Fijn weekend.

    Liefs Ma xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Jacqueline,
    dit ziet er gezellig uit, vrolijk papier heb je gebruikt en de gehaakte bloemetjes geven het net even de finishing touch, m'n complimenten hoor!
    fijn weekend en groetjes, Janet
    ps je gepimpte hoedje zag er ook al zo leuk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oooh, dit vind ik wel erg mooi!!!

    Liefs,
    Diana.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie op mijn creaties / presentjes. Ik lees ze graag en ben altijd benieuwd wat een ander ervan vindt.

Groetjes, Jacqueline