zaterdag 4 mei 2013

Vogeltjes kaart met deurtjes


Vanochtend was ik al om 5.15 uur wakker. 
Wat hoor je dan ? Vogels fluiten !!!
Just a Note heeft een challenge die heet "in mei leggen alle vogels een ei",
waar ik met deze vogeltjes kaart met deurtjes aan mee doe.

Ik heb het wel eens vaker verteld, maar sommige kaarten "groeien" onder je vingers.
Deze kaart dus ook.
In mijn voorraad geborduurd karton vond ik deze 2 randjes en wist gelijk : dit worden de deurtjes.
Het borduurpatroon komt uit het Hobbyjournaal. 
(geen idee meer welk nummer)


De grendel is gemaakt van een splitpen en iets wat ooit aan een spijkerbroek zat.

In mijn voorraad knipvellen vond ik deze vogel. Vooral de bloemen vind ik erg mooi.


Mooi vintage papier erbij gezocht en bij dit vintage papier zat ook het labeltje.
Met een stempel "Liefs" erop gestempeld.
De zijkanten ook gestempeld met in het midden nog een gestempelde vogel.
Deze vogel eerst op licht blauw karton gestempeld en uitgeknipt.
Verder vond ik in mijn rommelkist nog 2 blauwe veertjes.

Ik vind hem erg geslaagd.

Iedereen nog een heel fijn en zonnig weekend !

Groetjes, Jacqueline


7 opmerkingen:

  1. Hoi Jacqueline,

    Wat een fleurige kaart heb je weer gemaakt en zo leuk met die deurtjes gaaf hoor.

    Je vorige post is ook heel leuk die theepot.
    Jij ook een fijn en zonnig weekend.

    Lieve gr...Bep

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaart Jacqueline.
    Jij ook een fijn weekend en zonnig is het ook.

    Groetjes Karla

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterende kaart. Heel leuk met die deuren en het geborduurde patroon erop. En als je de deuren open komt er een schitterende verassing te voorschijn.
    Gr. Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Jacqueline

    Wat een mooi vrolijk kaartje, heel leuk met die geborduurde deurtjes.
    En inderdaad wat worden onze kinderen snel volwassen hé, zo spelen ze nog met lego en dat heeft onze oudste best wel lang gedaan maar nu leid hij al echt zijn eigen leventje. Waarschijnlijk gaat hij dit jaar nog samen wonen. Hij is twee keer zo oud als jou zoon dus geniet nu nog maar heerlijk van het kind in hem want voor je het weet is het een echte vent.
    Een heel fijn weekend.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Jac,

    Ik vind hem ook geslaagd!!!
    Moest wel heel erg om je lachen met je slotje van een spijkerbroek ;-)
    Ik zie je nog staan, een aantal jaren geleden, met in je tas een zakje met allemaal spulletjes die je hier en daar vandaan had geplukt. Een lintje hier vandaan en een knoopje daar vandaan Want ja, je weet maar nooit of je er iets mee kan!!!
    Leuk dat je meedoet met de challenge.

    Liefs,
    Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat origineel bedacht en gemaakt Jacqueline en ik zie wel dat jij ook van alles bewaart ;p fijne zondag en lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja als je niet kan slapen dat ga je maar een kaart maken.
    Super mooi is die.

    Liefs Ma xxx

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie op mijn kaarten/presentjes.
Ik lees ze graag en ben altijd benieuwd wat een ander ervan vindt.

Groetjes, Jacqueline