donderdag 13 juni 2013

Kwekerij Zuidwester

Iedereen bedankt voor de leuke en lieve reacties op mijn vorig blogbericht.
Het gaat gelukkig erg goed nu met mijn schouder.
Geen pijn meer, maar ik moet bij bepaalde bewegingen nog oppassen dat ik het niet forceer.

***


Vandaag is op de Zuidwester een kwekerij geopend. 
De Zuidwester heette voorheen Hernesseroord 
en deze week is het een feestweek omdat het 40 jaar bestaat. 

Een vriend van me (blauwe shirt) heeft in de kwekerij de leiding over de jongens van de kwekerij.
Hij vroeg mij of ik nog wat presentjes/ kaarten had om neer te zetten in de vakken.
Gezien de cliƫnten van de Zuidwester een verstandelijke beperking hebben,
kon hij de kaarten niet mooi neerzetten, maar heeft ze veilig in de plastic zakjes laten zitten.
Ook zie je mijn rieten hoedjes en gepimpte klok.

Ik heb een dag eerder al wat foto's gemaakt van de kwekerij.



De Kunstwereld, een dagbesteding van de Zuidwester, heeft deze prachtige koe beschilderd,
net als andere kunstwerken in de schappen.


De jongens van de kwekerij mochten een linde boom planten.


Leerlingen van de CSG Prins Maurits liepen rond met drankjes en lekkere hapjes.
Zij hebben achterin de kwekerij een eigen ruimte voor hun praktijklessen.



Voor de opening waren ook de jubilarissen uitgenodigd en oud medewerkers van Hernesseroord/Zuidwester.



Er werd gelijk al plantjes en bloemen verkocht.


Groetjes,

Jacqueline



2 opmerkingen:

  1. Dat ziet er leuk en geslaagd uit. Leuk dat jij jouw creaties daar neer mocht zetten.
    Gr. Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er erg leuk uit.
    Liefs MA.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie op mijn kaarten/presentjes.
Ik lees ze graag en ben altijd benieuwd wat een ander ervan vindt.

Groetjes, Jacqueline