woensdag 13 november 2013

Baby's Eerste Kerst (tas)


Druk bezig nu met voorbereidingen op de Kerstmarkt,
die op 14 december in het Ons Huis wordt gehouden. Zo blijf je lekker bezig hihi.

Een tasje met daarin gebreide wantjes en gebreide sokjes gemaakt door mijn moeder.
Het tasje (te koop bij Just a Note) versierd met mooi kerst scrappapier en
onze eigen gebreide scrap artikelen.
Aan de ene kant nog net niet klaar gebreide wantjes incl. breinaaldjes
en aan de ene kant een gebreid mutsje met kerstbelletjes en een sjaaltje.


Verder wat labeltjes, lint en aan de zijkant een mooi kantje.

Groetjes,



8 opmerkingen:

  1. Mooi gemaakt Jacqueline!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je heb het weer super mooi gedaan.

    Liefs Ma.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schattig Jacqueline!!!! Sterkte met de drukte voor de beurs!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat gaaf het tasje met wantjes en sokken.
    Heel gaaf.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Jacqueline

    Wat een geweldig tasje, en dan die inhoud......zo schattig.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. aaahw het tasje de inhoud.. LIEF!!! echt heel schattig

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hoi Jaqueline, bij toeval kwam ik op jouw blog terecht, ik was iets aan het zoeken voor mijn kleinzoon, hij moet nl. een surprise maken voor school en toen kwam ik op jouw voetbalschoen uit, ik heb nog even rondgesnuffeld en wat ik zag vond ik zo leuk dat ik me gelijk maar als je volger heb aangemeld, vanmiddag wordt de schoen in elkaar gezet door kleinzoon (met een beetje hulp indien nodig), zodra die echt af is ga ik hem op mijn blog zetten en ga ik jouw blog linken, groetjes en tot de volgende keer, Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Jeannette,
      Wat leuk zeg, welkom op mijn blog. en alvast bedankt voor de link !
      Groetjes, Jacqueline

      Verwijderen

Bedankt voor je reactie op mijn kaarten/presentjes.
Ik lees ze graag en ben altijd benieuwd wat een ander ervan vindt.

Groetjes, Jacqueline