vrijdag 1 november 2013

Crea/Hobbybeurs in Ons Huis


Morgen is de Crea/Hobbybeurs in Ons Huis in Herkingen.
Deze kaart van het Ons Huis heb ik al eerder laten zien,
maar een blogbericht zonder plaatje vind ik maar niks ;-)

Ik ben druk bezig met de laatste dingen nakijken en inpakken.
Altijd vergeet ik wel iets, dus dat word alles dubbel checken hihi.

Wat ik zeker meeneem zijn de eigen gemaakte en (sommige zelfs eigen ontworpen)
gebreide scrapartikelen van mijn moeder.
Dit zijn haar eigen ontworpen scrap artikelen:

 
      
gebreid jurkje in verschillende kleuren en patronen
gebreide luier, wit met een gekleurd randje
    
gebreid truitje met breinaalden in verschillende kleuren en patronen

Zelf heb ik deze kunstschaats ontworpen,
gehaakt op een gewone en een grote paperclip.

Kunstschaatsjes gehaakt op een paperclip

 Tenslotte nemen we ook deze gebreide scrap artikelen mee:
 
mutsje met sjaal
halve gebreide sok met breinaalden

gebreide wantjes
Alles is voor een klein prijsje per stuk te koop.

Wie weet zie ik je morgen !

Groetjes,


3 opmerkingen:

  1. Wat heb je wat geweldigs gebreid,kunstig hoor zo klein.

    Groetjes Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Jaqueline.

    De volgende link is een schilderijtje gemaakt met Gesso.
    http://www.youtube.com/watch?v=EXTgnNXpd6M
    Succes.

    Groetjes Karla

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wel leuk dat je alles weer op je blog heb gezet.
    Was ook een super leuke dag gister.

    Liefs Ma.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie op mijn kaarten/presentjes.
Ik lees ze graag en ben altijd benieuwd wat een ander ervan vindt.

Groetjes, Jacqueline