zondag 3 november 2013

Crea/Hobbybeurs Ons Huis


Mijn tafel met Baby Presentjes, fotokaarten en fotopresentjes van Herkingen
Mijn moeder achter de miniatuur vaasjes en onze zelfgebreide en gehaakte scrapartikelen
Gisteren een hele gezellige en goed bezochte Crea/Hobbybeurs 
gehad in het Ons Huis in Herkingen. 
Hier wat foto's die ik even kon maken toen het bij mijn tafel rustig was.
   

Gerrie met haar stansjes en kaarten
Just a Note (Diana) met links Yvonne (beheerder van Ons Huis)
Crea-Lenie en haar man

links de tafel van Hobby, Kado enzo


Volgende beurs is de Kerstmarkt op 14 december weer in Herkingen.

Groetjes,

Jacqueline


7 opmerkingen:

  1. Ziet er gezellig uit en mooie spulletjes
    Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er gezellig uit! Hebben jullie goed zaken gedaan?? Volgen de maand al weer lees ik, wat een ijverige en ondernemende boel bij jullie!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haai meis, wat leuk om zo je creatieve creaties te verkopen! Hoe is het gegaan?
    Wat leuk dat je 14 dec weer gaat verkopen - ik sta dan zelf op een kerstmarkt - Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het was super gezellig en zeker voor herhaling vatbaar.

    Liefs, Diana.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het super gezellig die dag,op naar de volgen de.

    Liefs Ma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat ziet er super gezellig uit. Heb je nog lekker veel spullen verkocht? dan moet je nu weer snel aan de bak. want de volgende is al weer vrij snel.

    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie spulletjes lagen er op je kraampje. Heb je veel succès gehad? Wij hebben hier 1 dec een kerstmarkt, maar niet overdekt ^_^, ga erwtensoep maken voor de plaatselijke vereniging. Wat Pinterest betreft, Pinterest is een social media, waar foto's worden gedeeld via een soort prikbord. Je kunt de foto's pinnen (prikken) en delen met je vrienden. Het is eigenlijk plaatjes kijken (googlen) en in plaats van safen op de computer, doe je dat op de Pinterest site. Als je eenmaal begint, breng je er uren door!!! Nou, wens je succes met het voorbereiden van je voldende beurs, groetjes gwen408

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie op mijn kaarten/presentjes.
Ik lees ze graag en ben altijd benieuwd wat een ander ervan vindt.

Groetjes, Jacqueline