zaterdag 30 november 2013

Kerstschaats


In het Hobbyjournaal nr. 105 staat een schaatskaart.
Alleen .... deze vind ik niet mooi, want die heeft een ijzer en een vierkant.
Daarom heb ik van het vierkant een echte schoen gemaakt.
Als kerstpresentje staat hij voor jullie weer op mijn 2de pagina !

Mijn voorste schoen heeft eyelets waar een zwart lintje doorheen zit.
Verder wat stempels en goudkleurige sneeuwvlokjes (brads).
Natuurlijk hier ook mijn eigen gehaakte schaatsjes !


Als jullie hem ook gaan maken, wil ik jullie resultaten dolgraag zien.
Laat een berichtje achter hier op mijn blog of mail me en ik kom zeker kijken !

Beschrijving Kerstschaats:

Het makkelijkste is om het patroon uit te printen op karton en daarna uit te knippen.
Nu heb je een malletje om te bewaren. 
Daarna leg je het malletje op dubbelgevouwen karton met de vouwlijn bovenaan de schoen. 
Nu kun je hem natekenen en uitknippen/snijden.

Heel veel plezier met het maken van de Kerstschaats.

Groetjes,




10 opmerkingen:

  1. wat leuk gemaakt bedankt voor de uitleg groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi Jaqueline, wat ontzettend leuk gedaan weer, ik had het patroon in het HJ nog niet gezien, ik heb hem net pas gekocht maar ik ga zeker even bij je kijken, groetjes en een fijn weekend, Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Net het HJ binnen en dan heb je het al gedaan super mooi.
    Liefs Ma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jacqueline heel leuk je kerstschaats.

    Groetjes Karla

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Jacqueline
    Jou schaats ik ook heel leuk geworden .Leuk de gehaakte schaatsjes er bij
    Fijne dag Gerrie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wow wat is ie gaaf!! Erg leuk idee zeg! Fijne zondag! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Jacqueline,

    Wat een gave schaats heb je gemaakt heel erg leuk met die kleine schaatjes erbij super creatie weer, ga hem ook proberen te maken.

    Lieve gr...Bep

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Schitterende schaats. Heel gaaf en dan ook nog de kleine gebreide schaatsjes erbij. Prachtig.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  9. prachtig kaartje ! en helemaal met de mini schaatjes erbij. groetjes, gwen408

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie op mijn kaarten/presentjes.
Ik lees ze graag en ben altijd benieuwd wat een ander ervan vindt.

Groetjes, Jacqueline