maandag 9 december 2013

Baby's eerste kersttas


Dit zijn zulke leuke en makkelijke tasjes om te pimpen.
Ik heb ze gekocht bij Just a Note.
Ik had nog 1 paar gebreide sokjes en gebreide wantjes van mijn moeder,
dus snel nog even een Baby's Eerste Kerst tas gemaakt
om de sokjes en wantjes in te stoppen.


Natuurlijk met een zelfgebreid scrap artikeltje.
Aan de ene kant roze gebreide wantjes
en aan de andere kant een roze mutsje met roze kerstbelletjes en sjaaltje.

Mooi scrappapier, labels en lintjes en klaar !


De zijkant nog een mooi kantje.

Een erg leuk, schattig klein Kerst Presentje (al zeg ik het zelf hihi)

Groetjes,

Jacqueline


5 opmerkingen:

  1. Wat een leuk tasje. Je heb hem prachtig op gepimpt. Een heel gaaf cadeau om weg te geven en te krijgen.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er weer leuk en schattig uit Jacqueline.

    Groetjes Karla

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat heb je dit tasje schattig aangekleed Jaqueline, echt gaaf voor een eerste Kerst voor de baby, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk tasje, en dan die kleine breisels er op.

    Groetjes Marian

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie op mijn kaarten/presentjes.
Ik lees ze graag en ben altijd benieuwd wat een ander ervan vindt.

Groetjes, Jacqueline