dinsdag 17 december 2013

Kerstmarkt in Ons Huis te Herkingen



Zaterdag 14 december was er de Kerstmarkt in het Ons Huis.
Helaas, er waren denk ik te veel Kerstmarkten door het hele land.
Er kwamen maar weinig mensen een kijkje nemen.
Toch was het onderling erg gezellig met o.a. Gerrie.


Mijn moeder, Sieda, die mij altijd helpt.


Crea Lenie en haar man waren ook weer van de partij.



Klompenschuurtje uit Dirksland


Mijn tafel met kersttasjes "Baby's Eerste Kerst" (met daarin zelfgebreide wantjes en sokjes),
 kerstkaarten, kerstpresentjes, kerst geldkaarten... enz enz





Jammer van de opkomst.
Denk ook niet dat er voor mij in de toekomst een tweede kerstmarkt in zit.

Groetjes,

Jacqueline



4 opmerkingen:

  1. Jammer dat er zo weinig belangstelling voor was, het ziet er zo leuk en gezellig uit allemaal.

    Groetjes Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er gezellig uit en leuke spulletjes heb je gemaakt.
    Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je had je kraam gezellig ingericht en veel mooie spulletjes gemaakt, inderdaad teleurstellend dat er dan zo weinig belangstelling is. Jammer voor je Jacqueline! Prettige feestdagen en groetjes van Janet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat hebben jullie allemaal je best gedaan als ik zo die kraampjes zie. Jammer dan dat er zo weinig mensen komen. Je 'verbouwde' trouw-felicitatie- kaartje zag er trouwens erg leuk uit....
    groetjes Elvira

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie op mijn kaarten/presentjes.
Ik lees ze graag en ben altijd benieuwd wat een ander ervan vindt.

Groetjes, Jacqueline