donderdag 16 januari 2014

Mijn 1ste kerstkaart ..... !



Ik had van de week zo'n zin om wat te borduren,
dat ik dit kerstrandje hebt gemaakt.
Het komt uit het Hobbyjournaal nr. 104 van Jenine Siemerink.
Ik had nog een sfeervol plaatje liggen en wat scrappapier met gouden sterren.
De sterren heb ik uitgeknipt en hier en daar opgeplakt.
Dit is het kerstkaartje geworden:


Verder ben ik bezig met een opdrachtje.
Een vaasje zoals hieronder maar dan met het dorp Dirksland.
                                                                                                                                              

Kofjekokertje Middelharnis

                                                     
                                                                    achterkant Kofjekokertje


 Zie mijn blogbericht
Kofjekokertje . Inmiddels is dit vaasje verkocht.

Ik hoop in mijn volgend blogbericht jullie een foto te laten zien 
van het vaasje van (oud) Dirksland.

Groetjes,

Jacqueline

2 opmerkingen:

  1. Schitterende kaart. Prachtig geborduurd en een heel leuk plaatje erbij. Het kofjokertje ziet er ook schitterend uit.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie op mijn kaarten/presentjes.
Ik lees ze graag en ben altijd benieuwd wat een ander ervan vindt.

Groetjes, Jacqueline