dinsdag 24 juni 2014

Baby slaapkamer jongen


Het maken van de meisjes babyslaapkamer is zo goed bevallen,
dat ik ook een jongensversie heb gemaakt.

Het leuke is dat als je een bepaalde kaart meerdere keren maakt,
je iedere keer iets verbeterd of op nieuwe ideeën komt.
Bij de jongens slaapkamer heb ik het hemeltje verbeterd.
Voor de voorkant van het hemeltje heb ik hetzelfde scrappapier
als het gordijntje gebruikt en in golfjes geknipt.


De knopjes van de commode zijn bloemknoopjes.
Het babypakje hangt aan een blauwe kraal.
Verder vond ik nog een knoop in de vorm van een trein.
Het oogje aan de achterkant eraf gesneden en op de plank "gezet".

Voor de voorkant heb ik een baby van Eline gebruikt.


Dit vind ik zo'n leuk plaatje en als je de naam weet van de pasgeborene
kan je dit op het bord schrijven.
Je kan ook alleen Welkom schrijven, ook leuk.

Groetjes,

Jacqueline

6 opmerkingen:

  1. Ooo wat is die ook heel leuk.
    Je bent weer goed bezig geweest,super.

    Liefs ma.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk kaartje Jacqueline, het lijkt wel een kijkdoosje. Heb ook nog naar de meisjesuitvoering gekeken en die is al net zo schattig, super!
    groetjes van Janet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een super leuke kaart

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat is dit super leuk Jacqueline, een heerlijk kamertje voor een klein manneke!!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hallo Jacqueline
    Ze zijn allebei prachtig de babykaarten
    Groetjes Gerrie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geweldig, wat is dit een leuke babykamer voor een boy!
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie op mijn kaarten/presentjes.
Ik lees ze graag en ben altijd benieuwd wat een ander ervan vindt.

Groetjes, Jacqueline