donderdag 12 februari 2015

Een geboren wielrenner


Dit geboortekaartje heb ik in opdracht gemaakt.
Thema moest zijn wielrennen, want dat is de sport van de papa.

Tja en dan verzinnen.....een babykaart met als thema wielrennen.
Via google op zoek naar geschikte foto's en dan langzaam groeit het plaatje in mijn hoofd.
Maar ja, dan moet het nog gemaakt worden.
Als het dan lukt zoals het in mijn hoofd eruit ziet, ben ik helemaal blij.

Diegene die de kaart had besteld, was gelukkig ook heel blij.
Hopelijk de ouders van deze "wielren"baby ook.


Het plaatje van de baby in hangmat op maat gemaakt voor de fiets op de computer.
De tekst bij de fiets ook op de computer bijgevoegd.
Met een gehaakt koordje "hangt" de hangmat onder de stang van de fiets.
In mijn voorraad bedeltjes vond ik nog een speentje.
Een mooi blauw lintje aan het speentje en de kaart is klaar.

Oh ja, let op de tekst rechts: made with care....
Dit vind ik zo'n geweldige tekst voor een geboortekaartje.
Baby gemaakt with care en het kaartje is ook gemaakt with care !

Groetjes,

Jacqueline

7 opmerkingen:

  1. Wat is je kaartje leuk!
    Super zo die baby aan de fiets.

    Groetjes,
    Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk kaartje, super leuk gemaakt.
    Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bedankt voor het maken van deze opdracht. Ik vind hem geweldig

    Groetjes Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk geboortekaartje Jacqueline, leuk idee weer.
    Fijn weekend.

    Groetjes Karla

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat gaaf verzonnen om dit zo te combineren haha, hij is echt leuk.

    Liefs, Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super gaaf is hij die baby kaart. Liefs Ma

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Moeilijke opdracht. Maar het is je heel goed gelukt, Jacqueline. Prachtige kaart is het geworden.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie op mijn kaarten/presentjes.
Ik lees ze graag en ben altijd benieuwd wat een ander ervan vindt.

Groetjes, Jacqueline