zaterdag 7 februari 2015

Van Strandfles tot Geboorte pot

     ►  


Zo leuk om te zien hoe anderen mijn patronen of ideeën oppakken en hun eigen draai eraan geven,
Een heel leuk voorbeeld is Anja, zij kreeg bij het zien van mijn strandfles 
het idee om er een Geboorte pot van te maken !


Super leuk idee Anja ! 
Ook in deze pot zit een fotootje, maar ook roze muisjes en een speentje.
Kijken jullie maar eens op haar blog voor meer foto's.

Heb jij ook een patroon van mij gebruikt of
kreeg je bij het zien van mijn Presentjes een leuk idee ?

Laat het me weten en ik kom bij je kijken.
Wie weet ben jij de volgende die een hoofdrol verdient in een blogbericht van mij.

Groetjes, 

Jacqueline





2 opmerkingen:

  1. Wat een leuk bericht en wat lief dat je mijn pot ook laat zien. Het is idd zo gegaan zoals jij het schrijf.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie op mijn kaarten/presentjes.
Ik lees ze graag en ben altijd benieuwd wat een ander ervan vindt.

Groetjes, Jacqueline