dinsdag 16 juni 2015

LiefdesPresentje


Op 4 juni liet ik jullie al een voorproefje zien van dit LiefdesPresentje.
Nu kan ik jullie alles laten zien.

Het presentje is voor mijn nichtjes vriend en het moest iets speciaals worden.
Hoe of wat, dat mocht ik zelf weten.



Daarom heb ik een schuine easelkaart gemaakt van hun foto.
De foto staat schuin op 4 luciferdoosje, de laadjes.

In elk laadje zit iets speciaals.
De roze (gehaakt) hartjesballon zie je al uit 1 van de laadjes "zweven".


Als je het laadje opendoet zie je dat er aan de ballon een heel lief gedichtje hangt.
 In het andere laadje zit een rood houten hart.

In het laadje links zit de sleutel van mijn nichtjes hart......romantisch toch?
In de achterste la een mini foto van de auto van haar vriend.

Mijn nichtje geeft dit presentje vandaag op zijn verjaardag.
Van Harte Gefeliciteerd !!

Groetjes,

Jacqueline

1 opmerking:

Bedankt voor je reactie op mijn kaarten/presentjes.
Ik lees ze graag en ben altijd benieuwd wat een ander ervan vindt.

Groetjes, Jacqueline