woensdag 17 juni 2015

Rasta pruik


Even helemaal wat anders.

Ik help groep 8 met hun schoolmusical "de DJ draait door" en 
daar hadden ze nog 1 rasta pruik voor nodig.
Ik had nog een oranje pet van Koninginnedag en deze heb ik omgebouwd tot rasta pruik.

Ik heb eerst de pet zwart geverfd met textielverf.
Daarna een band gehaakt in de reggae kleuren voor bij de klep 
en de oranje pompom vervangen door 1 in de reggae kleuren.
Met zwarte wol heb ik de rastavlechten gehaakt en 
sommige vlechten hebben kralen aan de onderkant.
Natuurlijk in groen, geel en rood.

Ik vind hem goed gelukt.
Ben erg benieuwd wat de klas er van vindt.

Groetjes, 

Jacqueline

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie op mijn kaarten/presentjes.
Ik lees ze graag en ben altijd benieuwd wat een ander ervan vindt.

Groetjes, Jacqueline