woensdag 19 augustus 2015

Flakkeese Hightea



Tijdens de vakantie hadden we eerste week echt Hollands weer,
daarom had ik voldoende tijd om voor een vriendin deze kaart te maken van haar winnende foto.

Tijdens Havendag van Middelharnis (Menheerse) van 5 juni jl. was er in de stand
van het Streekmuseum de gelegenheid om in Flakkeese klederdracht op de foto te gaan.
Op de Facebookpagina van het Streekmuseum verzamelden mijn vriendin en haar man, 
"Krientje en Wullum" de meeste likes.
Daarom hebben zij een heerlijke Flakkeese Hightea gewonnen in het museum.


Ondertussen is de vakantie voorbij en ben ik druk bezig om de laatste hand
te leggen aan een opdracht voor een Geboorte Kijkkastje.
Het Kijkkastje wordt superleuk, hier alvast een voorproefje:


Hoop jullie binnenkort nog veeeeel meer te laten zien.

Groetjes,

Jacqueline



2 opmerkingen:

  1. leuke kaart Jacqueline
    maar de kijkdoos word ook super mooi!!
    groetjes,
    Gerrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Corine van Heemst22 augustus 2015 om 01:30

    De kaart is super mooi geworden en heeft een mooi plekje op de kast gekregen. We waren erg blij en verrast dat je deze persoonlijke kaart voor ons hebt gemaakt. Mooi aan denken

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie op mijn kaarten/presentjes.
Ik lees ze graag en ben altijd benieuwd wat een ander ervan vindt.

Groetjes, Jacqueline