dinsdag 1 september 2015

Jarige Breister


Gisteravond belde een vriendin,
of ik soms nog een kaart had met een gebreid truitje erop.
Oeps nee, niet meer. Maar dat is toch zo gemaakt?

De kaart is namelijk bedoeld voor één van de oprichters van het Breicafé "Steekje los"
(Voor alle Facebook leden, klik op de naam en je komt op de community site)
Gezien ik de volgende dag cursus had en mijn vriendin de kaart de volgende avond al vroeg
moest hebben, ben ik maar gelijk diezelfde avond aan de slag gegaan.

Breicafé "Steekje los" kent ongeveer 90 leden en als iedereen zou komen,
zou het wel een leuke verrassing zijn als de jarige Jet 90 kaarten zou krijgen.

De jarige Jet, Nicole, groot fan van breien en ze woont in Sommelsdijk.
Dan heb je niet meer nodig dan een leuke of oude foto van Sommelsdijk,
een lief wit gebreid truitje, mooi scrappapier en een mooie bloem en klaar is de kaart.

Van harte gefeliciteerd Nicole !

Groetjes,

Jacqueline


1 opmerking:

  1. Wat klinkt dat allemaal enig en je kaart kon niet toepasselijker zijn Jacqueline!!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie op mijn kaarten/presentjes.
Ik lees ze graag en ben altijd benieuwd wat een ander ervan vindt.

Groetjes, Jacqueline