woensdag 16 september 2015

TurnTalent


Voor een vaste klant van mij, "oma buurvrouw",
heb ik deze verjaardagskaart gemaakt voor haar achterkleindochter.
Zij zit op turnen en zij vindt dit geweldig !


Ik kreeg een mooie foto van haar achterkleindochter te zien van turnen.
Deze foto mocht ik gebruiken voor de kaart.
Om haar nog meer aan te moedigen heb ik deze easelkaart gemaakt
met een TurnTalent Diploma en een rapport.


In plaats van cijfers op het rapport heb ik een symbool gebruikt.
Met mijn eye-let tool heb ik aan de linkerkant gaten gemaakt.
Door deze gaten voor de helft af te knippen/snijden,
krijg je het effect van een afgescheurde pagina uit een notitieblok.
Verder heb ik nog wat houten sterren, clipje en een kwastje gebruikt.

Groetjes,

Jacqueline


6 opmerkingen:

  1. Cool!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterend kaartje dit meisje zou er blij mee zijn.
    Groetjes Gerrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. super leuke persoonlijke kaart!
    groetjes,Gerrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een super leuke en vooral heel persoonlijke kaart Jacqueline, daar zal de kleine turnster heel blij mee zijn!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie op mijn kaarten/presentjes.
Ik lees ze graag en ben altijd benieuwd wat een ander ervan vindt.

Groetjes, Jacqueline