dinsdag 9 februari 2016

Beterschap "Tuinman"


Een opdrachtkaartje voor een man die van tuinieren houdt.
Voor inspiratie heb ik deze keer niet via Google gekeken,
maar via Pinterest !
Op Pinterest (een digitaal prikbord) zie je de meest fantastische foto's,
maar ook filmpjes, kunst en tutorials.
Deze foto vond ik op Pinterest :


Vogelhuisje van karton gemaakt en het landingsstokje
voor de vogel is een stukje coctailprikker.
Ook de steel van de spade en de riek is een coctailprikker.
De spade en de riek is van karton, zelf getekend en uitgeknipt.
De opdrachtgeefster was blij met de kaart
en ik vond dit weer een super leuke opdracht om te doen.
Beterschap "Tuinman" !

Groetjes,

Jacqueline



2 opmerkingen:

  1. super leuke kaart en de foto met de schoppen met daarop de vogelhuisjes is ook vet gaaf!
    groetjes,Gerrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. It's impressive that you are getting ideas from this piece of writing as well as from our argument made
    at this time.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie op mijn kaarten/presentjes.
Ik lees ze graag en ben altijd benieuwd wat een ander ervan vindt.

Groetjes, Jacqueline