woensdag 3 februari 2016

Carnavalskaartje


Het Carnaval barst haast los.
Nee, niet hier op Goeree Overflakkee, maar wel in Brabant.
Via een Facebook site (Hobbyspullen Verkoopmarkt) las ik een oproepje
om een kaartje te sturen naar een mevrouw.
Deze mevrouw stuurt zelf altijd naar iedereen een kaartje met verjaardagen en kerst,
maar helaas krijgt ze zelf zelden een kaartje.
Nu is het zo dat deze mevrouw dementie heeft. 
Wat ik begrijp in de beginfase van dementie.
Het lijkt mij moeilijk te accepteren dat je steeds meer dingen gaat vergeten,
dus ik snap goed dat deze mevrouw het er erg moeilijk mee heeft.
Daarom wilde de vrouw die de oproep deed haar verrassen met Carnaval met heel veel kaartjes.

Dat vond ik een leuke oproep, die wil ik wel een kaartje sturen.
Op zoek naar een leuk plaatje en gevonden, maar toen....geen inspiratie.
Toch maar gewoon begonnen en het begin ging stroef, 
maar het is toch wel een leuk kaartje geworden.
De confetti op de grond met verschillende gekleurde pennen gestippeld,
de ballonnen en carnavalsmaskers zelf getekend en uitgeknipt.
Deze met 3D tape opgeplakt.
De confettieslierten zijn dunne reepjes gekleurd karton,
opgerold rond een dikke breinaald waardoor het gaat krullen.

Voor iedereen die wel Carnaval gaat vieren,
HEEL VEEL PLEZIER !

Groetjes,

Jacqueline




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie op mijn kaarten/presentjes.
Ik lees ze graag en ben altijd benieuwd wat een ander ervan vindt.

Groetjes, Jacqueline