vrijdag 25 maart 2016

Toi Toi Toi


Mijn zoon zit op de jeugdtheaterschool Hofplein en heeft gisteren zijn première gehad
van de voorstelling Ifigeneia in de Twee Hondjes in Hellevoetsluis.
Bij zo'n première is het een traditie om elkaar een toi toi toi te geven.
Dit is een klein presentje die ze zelf gemaakt hebben.

Mijn zoon had dus ook een toi toi toi nodig, maar is nu niet echt handig op knutselgebied.
Daarom heb ik hem geholpen.
Mijn zoon heeft de rol van Menelaos en staat vlakbij de windmolen.
Dit bracht mij op het idee om een windmolen te maken.
Klik HIER voor de uitleg die ik gevonden heb op Youtube.


Ik heb voor hem de wieken gemaakt van wit karton en de hoeken rond geknipt.
Nu blijft het eenvoudigste gedeelte nog over,
De wieken prik je met een punaise in de uiteinde van de potlood (in het gummetje)
en het potlood steek je in het midden van een grotere gum.
Hierdoor blijft de molen staan.

De première is gisteren geweest en de zaal en ik waren diep onder de indruk.
Wat een talenten zeg !

Maandag 11 april spelen ze in het Diekhuus in Middelharnis 
Zaterdag 23 april spelen ze als laatste in het Hofpleintheater Rotterdam.
Voor beide voorstellingen zijn nog kaarten verkrijgbaar.

Meiden en jongens van jeugdtheaterschool Goeree Overflakkee toi toi toi !

Jacqueline


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie op mijn kaarten/presentjes.
Ik lees ze graag en ben altijd benieuwd wat een ander ervan vindt.

Groetjes, Jacqueline