woensdag 6 april 2016

Fit's (fietskaart)


Een opdrachtkaart van 1 van mijn favoriete klanten.
Deze keer had ik echt een paar dagen nodig om een goed idee te krijgen.
Fit's is een fietsen/sportwinkel met een eigen reparatiedienst in Middelharnis.
De winkel in Middelharnis heet sinds kort Fit's, maar dit was eerst Akershoek Fietsen.
Al 70 jaar een familiebedrijf met uitstekende service en levering van kwaliteit.



Mijn opdrachtgeefster is een goede klant bij hun en wilde hun verrassen met een toepasselijke kaart.
Op z'n Flakkees klinkt fiets "fits" en daar wilde ik iets meedoen voor de kaart.
Vandaar de hele oude racefiets met daarop het logo van Akershoek met 
daaronder het allernieuwste model van een racefiets.
Om nog duidelijker te maken dat we hier te maken hebben met een Flakkees bedrijf,
heb ik de letters van Fit's gebruikt voor meer uitleg:

Flakkeese fiets service = Fits

In mijn voorraad "rommeltjes" vond ik nog een sleutel die ik omgebouwd heb als fietssleutel.
Hierna vond ik de kaart pas echt af.

William en Leo heel veel succes met Fit's !

Groetjes,

Jacqueline

2 opmerkingen:

  1. Hoi Jacqueline
    Bedankt dat je deze kaart voor heb gemaakt. Keer op keer verbaas ik me om je creativiteit. Ben niet de gemakkelijkste opdrachtgever, maar weet dat jij van uitdaging houd. De eigenaars en personeel vinden de kaart erg leuk. En ook hoe jij Fits omschrijft. Bedankt.
    Groetjes Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuke kaart en heel toepasselijk.

    Groetjes Karla

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie op mijn kaarten/presentjes.
Ik lees ze graag en ben altijd benieuwd wat een ander ervan vindt.

Groetjes, Jacqueline