zaterdag 21 mei 2016

Fabulous Birthday




 Deze keer laat ik jullie een geborduurde kaart zien met een ontwerp van.....
mezelf !

Ik ben begonnen met verschillende rondjes te tekenen en heb daarna sommige lijnen weggehaald.
Zie hieronder rechts het patroon in lijnen en links het patroon in stippen.


Borduurpatroon Presentje 1
De grootste buitenste cirkels geborduurd in 1-9 en alle andere cirkels in 1-5.
Ik heb glanzend garen gebruikt in de kleuren: donkergroen, glittergroen, glitter licht groen en goud.

In het midden een tekst gestempeld en sommige ruimtes in het grijze karton weggesneden.
Het patroon ongeveer een halve cm omheen uitgeknipt en geplakt op groen scrappapier.
Qua versiering heel eenvoudig gehouden met 4 gouden brads in de hoeken.
De brads eerst door het grijze karton en groen scrappapier geprikt en
daarna pas op het donkergroene kaartkarton.
Hierdoor zie je aan de binnenkant van de kaart niets van de brads.

Erg tevreden met het eindresultaat van mijn 1ste eigen borduurpatroon.

Groetjes,

Jacqueline

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie op mijn kaarten/presentjes.
Ik lees ze graag en ben altijd benieuwd wat een ander ervan vindt.

Groetjes, Jacqueline