donderdag 12 mei 2016

Geborduurde tekstkaart


Deze keer heerlijk aan het borduren geweest.
Eerst een schets gemaakt met een ovaal met daaraan allerlei swirls.
Daarna de gaatjes geprikt.
De swirls zijn geborduurd in 1-5 en de ovaal in 1-15.
In het midden een tekst (stempel) en het meeste werk is al gedaan.


Ik heb prachtig glitter borduurdraad gebruikt. (nog bedankt ma !)
De ovaal is geborduurd met gevlamd borduurgaren.
Hierin zitten de kleuren goud, paars en licht blauw.
Deze kleuren heb ik in de swirls terug laten komen.
Na het borduren met potlood de omranding getekend,
zodat ik het makkelijker uit kan knippen.
De open stukjes heb ik met mijn mesje uitgesneden.

Op zoek naar een mooie ondergrond vond ik in mijn voorraad nog
dit gevlamde glanzende papier wat perfect bij het borduurgaren past.
Nog wat roze en paarse vlindertjes erbij en de kaart is af.

Het is best lastig om een glimmende kaart op de foto te zetten.
Daarom een foto met daglicht en één met lamplicht.

Groetjes,

Jacqueline




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie op mijn kaarten/presentjes.
Ik lees ze graag en ben altijd benieuwd wat een ander ervan vindt.

Groetjes, Jacqueline