zaterdag 23 september 2017

Klederdracht


Laatste opdracht van mijn achterbuurvrouw:
een kaartje voor haar dochter en het moest iets met klederdracht zijn.

Ik heb al eens eerder een kaart voor haar dochter gemaakt met een foto van haar,
deze kaart heet: Uitkijkend naar de AOW

Nu ben ik net zo lang via Google op zoek gegaan naar een foto die ik kan gebruiken om haar in klederdracht
 te steken en..... gevonden 😄


Beide foto's even groot gemaakt en de foto van de dochter aangepast wat betreft de kleuren.
Daarna het gezicht van de dame in klederdracht uit gesneden.
Hierdoor kon ik het gezicht van de dochter in de keuvel plaatsen.

Er was alleen een probleem:
de dochter heeft een bril en die steekt uit.

Daarom nog een keer deze foto uitgeprint en de bril incl. de ogen uitgeknipt
en deze eroverheen geplakt.

De jurk kreeg van mij nog een "echte" bloemen broche.
Het portret is omringd met een rand van geschulpt lint.

Oma buurvrouw was er heel blij mee. 
Ik ben heel benieuwd hoe de dochter zichzelf vindt in klederdracht.

GROETJES,

JACQUELINE 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie op mijn kaarten/presentjes.
Ik lees ze graag en ben altijd benieuwd wat een ander ervan vindt.

Groetjes, Jacqueline