woensdag 22 november 2017

vervolg Trappenhuiskaart met kelder




 Inmiddels heb ik het trappenhuis verder ingericht 😊

Een kerstboom en twee schilderijen zijn stempels.
Het grote schilderij bestaat zelfs uit 4 stempels:
de lijst, hertje, JOY en de hoeken met hulst.


Deze keer zit het raam in de hoek bij de trap.
Dit raam ook zelf getekend, uitgesneden met daarachter donkerblauw karton.
Met mijn zilveren pen de lucht stipjes gegeven, waardoor het net lijkt alsof het sneeuwt.
De gordijnen zijn 2 strookjes paars karton, maar door de lijnen lijken ze net echt.

Het is misschien een hoop werk vanwege het uitsnijden van de trap,
maar ik vind het een geweldig patroon.
Steeds meer ideetjes met dit patroon borrelen naar boven bij me.
Zoals dat de kelderdeur een stukje openstaat en iets of iemand er net uitsteekt?
Of misschien bovenaan de trap een mistletoe ?
Wellicht een wat groter raam met een mooi besneeuwd landschap?

Met dit patroon ga ik er overduidelijk nog een paar van maken 😊

Groetjes,

Jacqueline

1 opmerking:

  1. Haha, er borrelen inderdaad nog genoeg ideeën Jacqueline. Ook deze variant is ook weer top. Knap om dat raam zo zelf te tekenen en verwerken. Dat is iets wat ik dus écht niet kan..hihi.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie op mijn kaarten/presentjes.
Ik lees ze graag en ben altijd benieuwd wat een ander ervan vindt.

Groetjes, Jacqueline