woensdag 3 oktober 2018

50 jaar getrouwd


Ouders van goede vrienden van mij zijn vandaag 50 jaar getrouwd.
Dat is in deze tijd toch best bijzonder.

De kaart is een eigen ontwerp van mij en kan je vinden op mijn 2de pagina.
Deze keer heb ik ook een hart uitgesneden uit de "deurtjes" van het hart.


Al 50 jaar een stel
Ooit begon het als een spel

Al 50 jaar door ’t leven
Waar is de tijd gebleven?

Al 50 jaar lief en leed
Dat maakt jullie zo compleet

Al 50 jaar getrouwd
Jullie liefde is van GOUD!


Het hart met de foto is met 3D tape opgeplakt,
hierdoor komt deze iets naar buiten.

Nog vele gezonde jaren samen !

Groetjes,

Jacqueline



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie op mijn kaarten/presentjes.
Ik lees ze graag en ben altijd benieuwd wat een ander ervan vindt.

Groetjes, Jacqueline