zaterdag 5 oktober 2019

Heksen Kijkkastje deel II



Heksen Kijkkastje overdag
Heksen Kijkkastje 's avonds met verlichting

                              De verlichting heb ik gemaakt van een fietslampje met een 
stukje gekleurd (snoep)papiertje voor het lampje geplakt.
Als je het echt spooky eruit wilt laten zien,
klik je gewoon 2x of 3x op het lampje waardoor het licht gaat knipperen.

In mei was ik al begonnen aan dit projectje,
maar nu dan eindelijk klaar en precies op tijd voor Halloween.
Eerst had ik een houten theedoos bewerkt, zie hieronder:



Binnenkant Heksen Kijkkastje

Sommige items gekocht zoals de schedeltjes, 
maar de meeste items gemaakt.
Zoals de miniatuur spreukenboeken, Evil Eye boek,
de toverdrankflessen zijn miniatuur proef parfumflesjes,
tranen van een geest (kraaltjes) zitten in een miniatuur flesje met stop, 
de spiegel gemaakt van een houten mini schilderijframe met een stukje spiegel erachter,
laadje gemaakt met daarin losse vellen met spreuken, 
de beker naast de kruidenposter is gemaakt van stukje pen
en de achterkant van een spijkerbroekknoop.

 
               


Zo leuk om te maken en om naar te kijken.

Groetjes,

Jacqueline

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie op mijn kaarten/presentjes.
Ik lees ze graag en ben altijd benieuwd wat een ander ervan vindt.

Groetjes, Jacqueline