zaterdag 18 juli 2020

Nieuw Kijkkastje


Een kastje (links onderaan op de foto) gered van de vuilnisbak en van 
dit kastje ga ik weer een Kijkkastje maken. Tot nu toe de grootste die ik gemaakt heb.
Ben ook super benieuwd of het allemaal gaat lukken.

Eerst een tekening/ontwerp gemaakt wat ik ongeveer in mijn hoofd heb.
Het wordt een Heksenhuis.
Bij de Action prachtig scrapkarton gevonden om het huis mee te behangen e.d.


Rechtsonder wordt de keuken. Rechtsboven wordt de slaapkamer.
Gek genoeg zaten er gelijk al spinnenwebben in het keukenraam...😂


Links onder wordt een soort kelder/voorraadruimte.
Links boven wordt de woonkamer. Het ronde raam zit er al.
(In het "behangetje"al een rondje uitgesneden en daar een stukje lucht achter geplakt. 
Hierna pas het behangetje tegen de muur geplakt. Dit is een stuk makkelijker)

Misschien denken jullie, maar wat doet op die ene foto die Deco klei ?
Tja daar heb ik ook iets voor in gedachten, maar eerst uitproberen of mijn idee wel gaat lukken.

Dus....wordt vervolgd.

Groetjes,

Jacqueline


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie op mijn kaarten/presentjes.
Ik lees ze graag en ben altijd benieuwd wat een ander ervan vindt.

Groetjes, Jacqueline