maandag 3 augustus 2020

Update 4, een Heksenkast voor het Heksenhuis


In de kelder komt een Heksenkast.
Deze kast maak ik van een houten vakkendoosje waar eerst van die houten letters in hebben gezeten.
Het hout bewerk ik met mijn inktstempel en waar ik niet bij kan doe ik met een kwastje.
De binnenkant met mooi "behang"(scrappapier) beplakt.




Een aantal producten heb ik al gemaakt:

2 heksenboekjes, een parel (kraal), 
een papierrol van symbolen
 (gemaakt van een satéprikker op maat gemaakt met aan het einde een oranje kraal)
Een krans van touw (een oude oorbel omwonden met touw)

De leukste items zijn toch wel mijn "kruiden schedels",
De schedels zijn eigenlijk kralen. Met een pons de takjes gemaakt.
In de schedel wat klei gedaan en daar de takjes in gestoken.
Bijkomend voordeel is dat de schedel beter blijft staan door de klei.

Nu op zoek in mijn voorraad rommeltjes naar nog meer items voor in de kast.

Groetjes,

Jacqueline

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie op mijn creaties / presentjes. Ik lees ze graag en ben altijd benieuwd wat een ander ervan vindt.

Groetjes, Jacqueline