woensdag 11 april 2018

45 jaar getrouwd





Een opdrachtje deze keer.
Mijn achterbuurvrouw wilde een mooie kaart hebben voor haar dochter en schoonzoon.
Zij zijn namelijk 27 april 45 jaar getrouwd.

Mijn eigen hart ontwerp gebruikt voor deze kaart met in de binnenkant een mooi gedicht.
Gevonden op het internet.


Liefde is eindeloos, puur en oprecht
Liefde is warmte, liefde is echt
Liefde is troost vinden dicht bij elkaar
Liefde is een huwelijk van 45 jaar


Links de trouwdatum en rechts jubileumdatum.


De cijfers zijn van hout, maar beplakt met hetzelfde roze karton.
De sluiting gemaakt van lint en 2 ringetjes van een (oude) BH.
(ja ja ik kan niets weggooien, ik bewaar de gekste dingen)


De standaard is gemaakt van hetzelfde karton en scrappapier.

Gezien deze kaart één geheel is, heb je wel een groter vel karton nodig,
houdt hier dus rekening mee.


Met vriendelijke groet,

Jacqueline




2 opmerkingen:

Bedankt voor je reactie op mijn kaarten/presentjes.
Ik lees ze graag en ben altijd benieuwd wat een ander ervan vindt.

Groetjes, Jacqueline