vrijdag 13 juli 2018

Minions car en Messi


Een opdracht voor mijn achterbuurvrouw.
Een kaart voor haar achterkleinkind van 4 jaar die gek is op auto's.
Dit is dus de Minions car kaart geworden.
De uitlaatgassen is een stukje wattenschijfje,
waarvan ik de randen heb gekleurd met een blauwe watervaste stift.

De tweede opdracht van mijn achterbuurvrouw was voor haar achterkleinkind die 10 jaar wordt.
Hij is groot fan van Messi, dus dit moest weer een voetbalkaart worden.
Een foto gevonden waarop Messi staat te juichen,
maar het lijkt ook net alsof hij een High Five wilt geven.

Vandaar:
High Five voor de jarige !


De buurvrouw was er blij mee,
hopelijk haar achterkleinkinderen ook.

Groetjes,

Jacqueline



2 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaartjes Jacqueline!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is echt een stoere kinderkaart prachtig gemaakt
    De voetbal kaart is ook mooi
    Groetjes Gerrie

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie op mijn kaarten/presentjes.
Ik lees ze graag en ben altijd benieuwd wat een ander ervan vindt.

Groetjes, Jacqueline