donderdag 2 mei 2019

Heksenkastje


Mijn Gothic kastje wordt steeds meer een miniatuur voorraadkastje voor een heks.
Parfum proefmonsters worden "omgetoverd" naar potion bottles.


Rechtsonder ligt een kruidenlijst voor een tover kookpot.

In het midden van het kastje hangt een magische spiegel met daaronder een laadje met spells (toverspreuken).


Bovenin staan de toverboeken.


Hieronder zie je van links naar rechts en van boven naar beneden 
hoe ik een miniatuur boek "The Evil Eye" heb gemaakt.
(The Evil Eye is zo'n wiebeloogje)




Erg leuk om dit te maken en om je fantasie z'n gang te laten gaan.

Kastje is nog niet vol, dus ga ik ga weer verder op zoek naar nieuwe attributen.

Groetjes,

Jacqueline 

2 opmerkingen:

  1. Wat een schattig kastje en je boekje, helemaal top!!! Evil eye.
    Ik kwam bij een oudere post van mij je reactie tegen en ben eens gaan kijke op je blog. Ik had het een tijdje verwaarloosd maar heb het bloggen ook weer opgepakt.
    Ben je meteen maar gaan volgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk Marjo(scrap)lijn,
    Leuke woordspeling :-)
    Ik ben door prive omstandigheden er even tussenuit geweest, maar wil het bloggen en het creatief bezig zijn ook weer oppakken. Ik volg jou nu ook, jij maakt ook prachtige dingen.
    Groetjes, Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie op mijn kaarten/presentjes.
Ik lees ze graag en ben altijd benieuwd wat een ander ervan vindt.

Groetjes, Jacqueline