dinsdag 21 mei 2024

Kijkdoos voor Delft Fringe Festival

 


Van mijn zoon een opdrachtje gekregen gezien hij omkomt in het werk.
Hij studeert namelijk dit jaar af aan de Toneelacademie Maastricht als regisseur
en hij is bezig met zijn examenvoorstelling, maar hij staat ook nog eens met zijn 
eerste examenvoorstelling op het Delft Fringe Festival !!

Stress!!!!

Delft Fringe Festival is ook een wedstrijd en er werd gevraagd of elke maker/deelnemer
tijdens de opening iets kon laten zien van hun voorstelling.
Hierop kwam hij dus met het idee voor een kijkdoos om de bezoekers
te prikkelen voor zijn beweegvoorstelling over slaap.
Echter tijd vinden om dit te maken heeft hij niet. 

Vandaar dat ik dit van hem heb overgenomen.

Meer info over het festival vindt je op 
https://delftfringefestival.nl/artiesten/223/SD-Theater


28 mei is de opening en dan hoop ik foto's en filmpjes te kunnen maken van het gebeuren.

Groetjes,

Jacqueline 





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie op mijn creaties / presentjes. Ik lees ze graag en ben altijd benieuwd wat een ander ervan vindt.

Groetjes, Jacqueline