dinsdag 30 augustus 2011

Wishing you a lovely day


Deze keer weer eens eens kaartje. Ik ben echt een fan van het Hobbyjournaal. In het Hobbyjournaal nr. 77 stond een Hobbydots patroon. Nu vind ik werken met hobbydots echt niks, maar van dit patroon heb ik een borduurpatroon gemaakt. Zoals wel vaker ligt het dan een tijdje op mijn computertafel, totdat ik een idee krijg wat ik ermee ga doen. Net zoals dit kaartje.
De grote vlinder is van Eline Pellinkhof net als de 2 kleine roze stempelafdrukjes.
De vlinder heeft een banner van de tekststempel van For Ever Friends.


De binnenkant ook "versierd", maar wel zo dat je nog wel wat erin kunt schrijven.

De volgende keer komt er weer een blog van een Presentje, die ik in opdracht heb gemaakt.
Ik moet nog even wachten totdat de persoon die het Presentje krijgt, jarig is geweest.

Groetjes, Jacqueline

1 opmerking:

  1. Hoi Jac,
    Dat is wel handig, ik heb je blog op mijn blog aan de bovenzijde geplaatst. Dan kan ik gelijk zien of je iets nieuws heb gemaakt.
    Ik doe zelf ook niets met die dots hoor. Daar heb ik ook helemaal niets mee. Maar oke, ieder zijn ding. Maar hoe jij het hebt gedaan met het borduren dat vind ik wel mooi!

    Lieve groetjes weer van mij.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie op mijn creaties / presentjes. Ik lees ze graag en ben altijd benieuwd wat een ander ervan vindt.

Groetjes, Jacqueline