zaterdag 30 juni 2012

Portemonnee


Het vriendje van mijn zoon Stefan was jarig en wat moet je dan geven...?
Meestal hebben ze alles al als ze 11 jaar worden.
Geld geven of een bon vind ik zelf niet zo leuk.
Daarom heb ik voor hem een portemonnee gemaakt
en dat geven we natuurlijk met inhoud :-)


Het briefpapier is echt, het euro muntje is van de AH aktie. 
Verder vond ik nog een "bankpasje" van EuroDisney.
Vorige week heb ik stiekem een foto gemaakt van de jongens
terwijl ze aan het wii-en waren en deze foto zit achter plastic vakje.


Alles gaat dicht via klittenband.


Ik heb gelijk ook maar een echte herenportemonnee gemaakt.

voorkant herenportemonnee 

binnenkant herenportemonnee
Binnenin zit een namaak gamma pas.


Hier zie je goed dat alles open en dicht kan via klittenband.
Inmiddels is deze herenportemonnee al via mijn website
www.jacquelinepresentje.webklik.nl verkocht !!

Nu ben ik bezig om een damesportemonnee te maken.
Zodra ik dit uitgewerkt heb, zie je het weer op mijn Blog.
Ik ben erg benieuwd naar jullie reacties.

Groetjes,

Jacqueline


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie op mijn creaties / presentjes. Ik lees ze graag en ben altijd benieuwd wat een ander ervan vindt.

Groetjes, Jacqueline