vrijdag 17 november 2017

Baby slaapkamer kaarten




Twee baby slaapkamer kaarten gemaakt.
Natuurlijk met de babies van Eline Pellinkhof.

Het ledikantje heb ik zelf ontworpen en is te vinden op mijn 2de pagina.



De rode kledinghanger is een paperclip en heb ik gekocht bij de Wibra.


Het woord baby heb ik ooit eens gekregen van een mede hobbyist. 
Zij heeft ook een blog, Gerrie Kaarten


Het leuke aan het maken van dit soort kaarten is,
dat je ook bezig bent met inrichten 😁

Groetjes,

Jacqueline




3 opmerkingen:

  1. Superleuk gedaan zeg. Dat ga ik ook eens proberen. Groetjes marja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaarten, leuke modellen.

    Groetjes Karla

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jacqueline je heb je best weer gedaan prachtige kaarten
    Groetjes Gerrie

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie op mijn kaarten/presentjes.
Ik lees ze graag en ben altijd benieuwd wat een ander ervan vindt.

Groetjes, Jacqueline