zaterdag 26 maart 2011

Geboorte melkpakje met bijpassende kaart


Een vriendin vroeg mij of ik een klein presentje kon verzinnen voor haar buurvrouw, die elk moment kan bevallen van haar 2de zoon. Na wat voorbeelden te hebben gegeven, is het een melkpakje geworden met bijpassende kaart. In het melkpakje komen nog babysokjes. Het patroon voor het melkpakje kan je hier vinden.

De plaatjes op de kaart en het melkpakje zijn van Eline Pellinkhof. Verder heb ik 2 hartjes bedeltjes geknoopt aan het witte lint. Op het melkpakje zit ook een klein labeltje, waarop de buur/kraamvrouw kan lezen van wie ze het heeft gekregen.
Verder heb ik nog 2 stempels gebruikt met als tekst: Jij bent bijzonder en Wat een schatje.

Het gedichtje op het melkpakje gaat als volgt:

Klein Wonder 

opnieuw zo’n wonder      
een ZOON  lief en klein
opnieuw dat heerlijke gevoel van,
blij, trots en heel gelukkig zijn

Op het gedichtje zie je nog een babyflesje, dit is eigenlijk een knoopje waar ik het knoopsgat vanaf gesneden heb en met sticky tape heb vastgeplakt.

De babytuinbroek is van eigen ontwerp (sorry, patroontje wordt niet doorgegeven) en heeft zowel een voor- als een achterkant.

Groetjes, Jacqueline

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie op mijn creaties / presentjes. Ik lees ze graag en ben altijd benieuwd wat een ander ervan vindt.

Groetjes, Jacqueline